Ovide Agency heeft een pitch gewonnen van fietsenkledingmerk Agu. Dit zocht een nieuw pr-bureau in Nederland. Het Agu-account zat bij BijlPR.
Ovide krijgt een rol bij de creatieve campagnes en biedt doorlopende ondersteuning voor het merk Agu. Dat kunnen opvallende lanceringen van nieuwe collecties zijn of de communicatie rondom de duurzame doelstellingen, internationale expansie en verdere groei van het bedrijf.
Gijs Moonen, directeur en oprichter van Ovide noemt Agu een merk dat ‘in lijn met onze ervaring ligt’. Ovide werkt ook voor Swapfiets en was een van de creatieve partijen achter de blauwe voorband – het kenmerk van een Swapfiets – waarmee de Jumbo-Visma-wielerploeg in de Tour de France aantrad.
Fruitpetitie Dirk
Naast het nieuwe account van Agu is Ovide ook aangesteld als vast bureau voor Dirk van den Broek. Ovide werkte al met de supermarktketen samen in de campagne om het btw-tarief op fruit te verlagen. De petitie van Dirk werd ondertekend door meer dan 52.000 mensen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!