Na een pitchtraject specifiek gericht op seo en contentmarketing heeft NS International (NSI) Mindshare.Greenhouse (GroupM) gekozen.
Eerder dit jaar won Mindshare.Greenhouse al het media-account van NS, waaronder communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle kanalen in Nederland valt.
De komende periode zal in het teken staan van het opzetten van een integrale search aanpak voor NSI, waarin begeleiding, kennisdeling en het zorgdragen voor actuele dashboards en rapportages een belangrijk onderdeel zijn van de samenwerking.
Pim Douw van NS International: 'Er ligt een forse doelstelling en we zijn overtuigd dat we samen met Mindshare.Greenhouse deze uitdaging tot een succes gaan maken.'
Ellen van Meerendonk, client business lead, Mindshare.Greenhouse Nederland: 'De uitbereiding van dit partnership met de consultancy van onze seo en contentmarketingadviseurs bewijst dat de geïntegreerde communicatiestrategie die wij aanbieden, naadloos aansluit op de complexe vraagstukken van onze partners.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!