Overslaan en naar de inhoud gaan

The Odd Shop voegt zich bij MediaMonks

Met de toevoeging van het bureau willen de Monks zich richten op het aantrekken van communicatie-projecten voor de Rijksoverheid.
The Odd Shop voegt zich bij MediaMonks
The Odd Shop voegt zich bij MediaMonks
The Odd Shop voegt zich bij MediaMonks
The Odd Shop voegt zich bij MediaMonks

The Odd Shop voegt zich bij MediaMonks. Het bureau, dat opgericht is door Oscar Hamming, Niels de Wit en Robert van der Lans, combineert gedragswetenschap en creativiteit onder de noemer Persuasive Creativity. MediaMonks zegt dat het zich met de kennis en ervaring van het team van The Odd Shop binnen de gelederen, onder andere wil gaan richten op het aantrekken van communicatie-projecten voor de Rijksoverheid en semi-overheid. Het Amsterdamse The Odd Shop heeft meerdere overheidscommunicatie-campagnes ontwikkeld, waaronder de succesvolle campagne met het blauwe Brexit-monster.

related partner content for mobile comes here

Het Persuasive Creativity-model moet gedragswetenschappelijke inzichten in een doelgroep integreren in strategie en creatie. Met deze toevoeging aan het aanbod van MediaMonks wil het bedrijf deelnemen aan Rijksoverheid-tenders.

'Communicatie effectiever maken'

Regina Romeijn, vp business strategy bij MediaMonks, geeft aan dat er een duidelijke doelstelling is: ‘We zien dat op het gebied van digitale communicatie er bij de overheid veel te winnen valt. Met de kennis en kunde die het team van The Odd Shop met zich meebrengt, kunnen we communicatie voor deze sector slimmer en effectiever maken door ze te helpen doelgroepen aan te spreken die nu soms buiten bereik zijn.’

Hamming, De Wit en Van der Lans worden samen met Romeijn verantwoordelijk voor de integratie van Persuasive Creativity binnen MediaMonks.

'Rijksoverheid optimaal faciliteren'

Hamming, mede-oprichter van The Odd Shop zegt: ‘Door de kracht van Persuasive Creativity te integreren met de beste digitale partner ter wereld zijn de mogelijkheden eindeloos. We zullen onze propositie gaan uitrollen binnen MediaMonks, maar vooral ook inzetten om de Rijksoverheid optimaal te gaan faciliteren. Door Sorrell’s ‘holy trinity’ van content, media en data aan te vullen met de kracht van behavioral science bieden we een unieke ‘skill set’. 

De Wit, creatief directeur van The Odd Shop vult aan: ‘Naast de gedragswetenschappelijke benadering van een communicatievraagstuk is ook onderscheidende creativiteit cruciaal voor succes. Wij zijn als The Odd Shop in staat om de wetenschappelijke inzichten te vertalen naar onderscheidende en effectieve communicatie die aanslaat.’

Lees ook: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in