De keuze volgt na een zorgvuldig selectieproces.
Raffaele Fiorini, Head of Instant Lotteries, waar Krasloten onder valt: 'Met deze nieuwe, op culture inspelende, campagne gaan we Krasloten herpositioneren als een merk dat aansluit bij de huidige tijdsgeest; convenience en instant gratification hebben een vlucht genomen en consumenten stellen hierin steeds hogere eisen.
In de campagne laten we humoristische situaties zien waarin mensen het geduld dat soms ergens voor nodig is, niet willen opbrengen. Veel mensen zullen zich hierin herkennen. Met Krasloten hoef je dan ook geen geduld op te brengen om te weten wat je wint'
Patritia Pahladsingh, Managing Director TBWA\NEBOKO; 'De campagne past in toon en vorm uitstekend bij de manier waarop men nu content consumeert: kort en to-the-point, als een snack. En dit past uitstekend bij het product, dat instant fun brengt. Krassen. Cashen. Klaar.'
'Krasloten en TBWA\NEBOKO streven naar een langdurige samenwerking. Het account is afkomstig van Alfred.
Verantwoordelijk bij klant: Raffaele Fiorini, Carolien Brunsveld van Hulten, Fiona Mirrer
Verantwoordelijk bij productiemaatschappij: In Case of Fire, regisseur Sven Super
Verantwoordelijk bij bureau: TBWA\NEBOKO
Dank... Jullie begrijpen me...