Na lastige coronatijd groeit communicatiebureau Baas als kool

Bureau breidt managementteam uit voor grotere organisatie.

Het MT van Baas. Vlnr: Milou Dooijes, Bas Ouweneel, Mirjam van Kleef, Marjolein Touquet, Stephanie Broertjes
Foto: Jelle Draper

Communicatiebureau Baas heeft een nieuw managementteam, ingegeven door de groei van het bureau. Milou Dooijes, sinds 2019 werkzaam bij het bureau, en de nieuwkomers Marjolein Touquet en Stephanie Broertjes vormen met oprichters Bas Ouweneel en Mirjam van Kleef het nieuwe managementteam.

Marjolein Touquet heeft veel ervaring opgedaan bij drankmerken en lanceerde en werkte voor brands als Hendrick’s Gin, Monkey Shoulder, Piper Heidsieck en BOLS.  

Stephanie Broertjes is al meer dan tien jaar actief in de mediabranche. De afgelopen jaren heeft Stephanie bij Towel Media een team van circa 60 mensen geleid en uiteenlopende branded-videocampagnes gemaakt.

Breder portfolio

Baas dat zich richt otot een paar jaar terug vooral richtte op entertainment, cultuur en tech kreeg het in coronatijd zwaar te verduren, waardoor het noodgedwongen van 12 naar 6 medewerkers ging. In die periode werdde focus verlegd op verbreding van het portfolio. In maart 2021 kwam de ommekeer met het achtereenvolgens winnen van 3 pitches, Bacardí, Martini en New Balance.

Het communicatiebureau is sinds vorig jaar uitgebreid van 6 naar 25 medewerkers. Met meerdere Benelux-accounts aan boord, is er inmiddels ook een kantoor in Antwerpen geopend waar vijf vaste medewerkers en twee freelancers werkzaam zijn.

Aansluitend zijn in de periode daarop ook pitches voor onder meer Timberland (Benelux), JBL & Harman Kardon (Benelux), HBO Max en Uniqlo gewonnen. Ook werden accounts als Disney+, JD Sports  en William Lawson’s aan het portfolio toegevoegd..

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie