Het Amsterdamse pr-bureau MaisonPR is onderdeel geworden van de N11 Group, onder wiens paraplu ook Buro N11, B.made en Yimb vallen. Het claimt door de overname de grootste privately-held pr- en communicatiecombinatie van Nederland te zijn.
De groep, opgericht door Erik Hardick, en richt zich op pr, content en marketing voor lokale en mondiale merken. Het telt nu meer dan negentig professionals en drie vestigingen, waaronder een showroom in Amsterdam.
One-stop-shop
Voor MaisonPR en oprichters Melanie van Wijk en Linda Botter betekent de aansluiting dat ze klanten een volledige one-stop-shop kunnen bieden voor de diensten op het gebied van pr, content en marketing.
MaisonPR werd opgericht in 2011 en verzorgt in de Benelux de pr voor onder andere Triumph, L’Oreal, Redken, Mexx, Moroccanoil, Park Plaza Hotel Group, Koninklijke De Kuyper en Lynk & Co. Er werken 10 pr-professionals vanuit het kantoor met een showroom in Amsterdam, voor zowel de Nederlandse als Belgische markt.
'Geweldige stap'
Erik Hardick noemt de overname ‘een geweldige stap’, zowel operationeel als strategisch. ‘Met de extra PR-expertise die we als groep in huis halen, gaan we klanten van onze bureaus gerichter ondersteunen met onder meer pr-strategie, conceptmatige evenementen en het activeren van influencers.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!