Motivaction neemt Bureau RMC over

Met de samenwerking vergroot  het onderzoeksbureau zijn kennis over de bezoekers in de winkelstraten.

Het moment van ondertekening, v.l.n.r. Pieter Paul Verheggen, Karel Slootman, Huib Lubbers

Onderzoeksbureau Motivaction heeft Bureau RMC overgenomen, voorheen het Retail Management Center. 

Dit adviesbureau voor de retail en dienstverlening is zich de laatste jaren steeds meer gaan richten op consumentenmobiliteit. Het brengt bezoekersstromen in kaart met de tooling Citytraffic.

Daarnaast biedt het, als enige in Nederland claimt het, realtime inzicht in de mobiliteit van consumenten op basis van AI en machine learning . RMC is daarmee relevant voor retailorganisaties, gemeenten, vastgoedpartijen en evenementenorganisaties. 

De overname van Bureau RMC is een belangrijke mijlpaal voor Motivaction,vinden Pieter Paul Verheggen en Karel Slootman, respectievelijk ceo en commercieel directeur Motivaction. Met de samenwerking vergroot  het onderzoeksbureau zijn kennis over de bezoekers in de winkelstraten en kan het opdrachtgevers beter adviseren over hun communicatie-aanpak.

Extra impuls

Huib Lubbers, algemeen directeur van RMC, vindt vooral de combinatie van inzichten in shopperprofielen en de bezoekersstromen van grote waarde voor het advieswerk.

Lubbers: 'Voorspellen wordt belangrijker dan terugkijken. Daarnaast kunnen we met de kennis van RMC op het gebied van AI en machine learning een extra impuls geven aan het data-analyticsteam van Motivaction.'

RMC verhuist 1 juli naar de Marnixkade waar ook Motivaction gehuisvest is en Huib Lubbers blijft als directeur verbonden aan RMC.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Marcel Vogels
Gefeliciteerd Pieter-Paul & Huib. Dit is een strategische meesterzet. RMC en Motivaction gaan in deze tijd van retail, marketplaces en retail media hier echt een verschil mee maken. Namens het team van RetailMedia.One, van harte gefeliciteerd!
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie