Marktleiders worden aangepakt door disruptors, verdienmodellen gaan om en de nieuwe generatie consumenten verwacht écht iets anders. Dat vraagt meer van bedrijven en hun bureau dan ooit. Maar hoe organiseer je dat?
In deze webcast gaan co-MD’s Sven Vening en Boris Nihom in gesprek met Berno Schokker (PON automotive - Volkswagen) en Tom Peeters van (Crisp). Sven: “De lat ligt hoog en de tijd van achterover leunen is voorbij. Dat biedt waanzinnige kansen voor merken en bureaus om het verschil te maken. Wij kijken liever vooruit dan opzij en bespreken aan tafel waarom het anders moet en ook hoe het anders kan”.
We zoomen in dit gesprek niet alleen in op de de veranderende verwachtingen van de consument, maar ook van de moderne CMO’s. Want dit tijdperk vraagt om een diepgaand partnership tussen bureau en opdrachtgever. Of het nou gaat om een nieuwe richting voor een 83 jaar oud icoon, of het neerzetten van een hypermoderne challenger op basis van alleen een business plan. Boris: “Een duidelijk merkverhaal is relevanter dan ooit. Zeker voor merken die een rechtstreekse relatie met hun klanten hebben of willen bouwen. Maar dat verhaal laat zich niet langer vangen in een campagne alleen. Wij brengen de wereld van experience design en customer journeys samen met de wereld van merken en communicatie.”
Kortom:
Een webcast vol praktische tips en concrete voorbeelden, voor merken, marketeers en bureaus met ambitie. Fearlessly Forward!
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!