De activaties volgen kort na de lancering van Eurojackpot's nieuwe ‘Winner Man’-campagne en richten zich op het verhogen van de festivalervaring voor bezoekers van de iconische muziekfestivals Pinkpop en Bospop.
‘’Be a Winner Man’’ is een verfrissende kijk op rijkdom. De hoofdpersoon, die levensvreugde en zelfvertrouwen uitstraalt, inspireert om met een winnaarsmentaliteit door het leven te gaan, ongeacht het winnen van de jackpot.
Dit motto brengt Megawatt tot leven met de ‘Winner Cam’, waarbij het 360° activatiebureau verantwoordelijk was voor de creatie, productie, uitvoering en regie. De wereldwijd bekende stadioncamera gaat op zoek naar mensen in het publiek die alles uit het leven halen: échte winnaars. Zij krijgen een moment of fame op de grote schermen naast de mainstage. Voor de pre-fase social campagne heeft Megawatt de Winner Cam AR-filter bedacht, die ontwikkeld is in samenwerking met Mindshare en Studio M.
In de ‘Winner Club’ konden festivalgangers zich uitleven tijdens een unieke silent disco loterij waarbij twee keer per uur er een aftelmoment plaatsvond. Tijdens dit moment werd onthuld welke koptelefoon een winnend nummer had, en wie er met prijzen als festivalmunten, merchandise of zelfs tickets voor een van de twee festivals voor volgend jaar vandoor ging. Met Katja Schuurman, Ruben van der Meer en Willie Wartaal als special guests werd er volop gedanst, gezongen en genoten.
Teamwork voor een unieke merkervaring
Megawatt is al meer dan twee jaar vaste partner van alle Nederlandse Loterij merken als het gaat om 360° merkactivaties die de consument in het hart raken en een blijvende indruk achterlaten. Het Winner Cam concept van Eurojackpot is bedacht door TBWA\NEBOKO.
Samenwerkingen binnen deze campagne
Opdrachtgever: Nederlandse loterij – Eurojackpot
Credits voor winner cam concept naar: TBWA/Neboko
Events: Mojo: - Pinkpop & Bospop
Influencer marketing/content: Sir Render
Mediahuis & AR Filter: Mindshare & Studio M
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!