José Woldring, de oprichtster van The Media Nanny, haar broer Rik Woldring, die tot voor kort daar ook voor werkte, hebben samen met Peter Meere, voormalig Vice, The Brand Father opgericht, een creatief bureau voor merken en organisaties. Deze nieuwe speler in de muziek- en entertainmentsector koppelt talenten en artiesten aan passende merken.
De afgelopen tien jaar bouwde José Woldring The Media Nanny uit tot een gerenommeerd bureau dat onder anderen Martin Garrix, David Guetta, Oliver Heldens en Gianluca Vacchi in zijn stal heeft. Nu gaat ze met haar ervaring en netwerk ook merken helpen bij het maken van campagnes die bijdragen aan de missie van het merk en die van warde zijn waarde voor de muzieksector.
Making moves
Woldring: ‘Binnen The Media Nanny kon ik deze vraag van merken niet kwijt en toen was het idee al snel geboren om samen met mijn broer Rik en Peter Meere The Brand Father op te richten’, aldus José Woldring.
Een recent project van The Media Nanny waar The Brand Father zich goed mee kan identificeren is ‘Making Moves In Music’, uitgevoerd voor social network-app Bumble, waarbij het gaat over het toegankelijk maken van de dance-industrie voor opkomende vrouwelijke artiesten.
'Gouden combinatie'
Rik Woldring is ervan overtuigd dat The Brand Father met het netwerk en de goodwill die met The Media Nanny is opgebouwd, een ‘unieke dienst’ biedt die van grote waarde is voor merken die aansluiting willen met de consumers van muziek en entertainment.
Peter Meere zal samen met de zus en broer de kar trekken bij het bureau: ‘Door mijn ervaring bij Vice en de kennis van José en Rik van de muziekindustrie, zie ik deze samenwerking als een gouden combinatie.'
Lees ook het interview met Jose Woldring dat later vandaag op Adformatie verschijnt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!