Coebergh Communicatie & PR heeft een paar glimmende kralen aan zijn ketting geregen. Het meest in het oog springende account is dat van McDonald’s Nederland. Coebergh ondersteunt de fastfoodketen met marketingcommunicatie en pr.
Daarnaast zijn Back Market, Panattoni Nederland en het Conservatorium Hotel onlangs de samenwerking met het Coebergh aangegaan.
Het bureau ondersteunt het Conservatorium Hotel op het gebied van mediarelaties, events, corporate en personal PR. Zo was Coebergh recentelijk betrokken bij de opening van de tentoonstelling Golden Boy Gustav Klimt, een samenwerking van het Conservatorium Hotel en het Van Gogh Museum.
Teams uitgebreid
Back Market is wereldwijd de grootste marktplaats voor refurbished elektronica en biedt een duurzaam alternatief voor de aanschaf van nieuwe elektronica.
Panattoni Nederland ontwikkelt, realiseert en managet industrieel en logistiek vastgoed. De onderneming heeft Coebergh ingeschakeld voor het ontwikkelen en implementeren van een pr-strategie.
Door de nieuwe accounts moest Coebergh op zoek naar nieuwe medewerkers, is uit de woorden van Kiki Hirschfeldt, managing partner van Coebergh, op te maken. ‘De afgelopen maanden hebben wij onze PR- en socialemediateams uitgebreid om aan een toenemende vraag naar onze diensten te voldoen.’
Bij Coebergh werken nu zo’n twintig communicatieprofessionals.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!