Markteffect breidt directie uit met Rogier Smulders vanwege forse groei

Per 1 september zal Rogier Smulders (COO) samen met huidige Commercieel Directeur Boj Nefkens (CCO) de tweekoppige directie gaan vormen

Rogier Smulders (links) en Boj Nefkens (rechts)

Rogier Smulders zal per 1 september 2021 de directie van Markteffect versterken. In de functie van COO zal hij samen met huidig Commercieel Directeur Boj Nefkens (CCO) de tweekoppige directie gaan vormen. Zo kunnen oprichters Edgar de Beule en Hesam Fahimi meer afstand nemen van de dagelijkse en operationele gang van zaken. Smulders brengt als persoon en met zijn jarenlange ervaring bij GfK de juiste toevoeging om de groeiambities van Markteffect te blijven voortzetten.

Smulders is jarenlang verantwoordelijk geweest voor verschillende afdelingen en operaties in de onderzoekswereld. Smulders zal in zijn functie binnen Markteffect eindverantwoordelijk zijn voor de operations van de research-, data online- en data offline afdelingen. Samen met Boj Nefkens gaat Rogier Smulders de groei van Markteffect in goede banen leiden en meer synergie realiseren met het zusterbedrijf DirectResearch uit Amsterdam, beide vallende onder de ME Research Group.

Met de komst van Smulders wil Markteffect vorm geven aan de nieuwe fase waarin het bedrijf terecht is gekomen. Oprichter Edgar de Beule geeft aan erg blij te zijn met de komst van Smulders: 

“In 15 jaar tijd is het samen met het team gelukt dit fantastische bedrijf te bouwen tot wat het nu is. Dit jaar is de groei in een stroomversnelling gekomen. Zo verwachten we in 2021 maar liefst een omzetgroei van 45% te realiseren. De kennis en ervaring die Rogier meebrengt, gecombineerd met de commerciële slagkracht van Boj gaat er voor zorgen dat we deze groei op gezonde wijze kunnen voortzetten. Hierbij zullen onze klanten en onze collega’s altijd centraal blijven staan. Het proces om Markteffect onafhankelijk van Hesam en mijzelf te laten opereren, is al een tijd geleden in gang gezet en komt met deze aanstelling in een versnelling.’’

Ontwikkelingen Markteffect

Markteffect is als specialist in marktonderzoek ambitieus en snelgroeiend. Op dit moment telt de ME Research Group meer dan 100 medewerkers en is zij al zeven keer door het Financiële Dagblad uitgeroepen tot FD Gazelle, waaronder de zilveren FD Gazelle in 2020. Bovendien is Markteffect in 2020 uitgeroepen tot Onderzoeksbureau van het Jaar en is het dit jaar voor de tweede keer op rij opgenomen in de Top 250 Groeibedrijven.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →