‘Klanten-madam’ Mariska Wilschut gaat Wunderman Thompson Amsterdam leiden

Wilschut, afkomstig van Serviceplan Nederland, volgt Anita Lotten op.

Mariska Wilschut, de nieuwe md van Wunderman Thompson Amsterdam

Mariska Wilschut is aangesteld de nieuwe managing director van Wunderman Thompson in Amsterdam.

Wilschut had hiervoor de dagelijkse leiding in handen van Serviceplan Nederland.  Daarvoor werkte zij onder andere voor True Ideas, Indie, Y&R, Grey & BBDO.

Ze volgt Anita Lotten op die begin juli haar vertrek bekend maakte. Lotten, die 15 jaar voor JWT en Wunderman Thompson werkte, besloot na 1,5 jaar in de functie van managing director, verder te gaan als zelfstandig ondernemer.

Prikkelend vertrekpunt

Wunderman Thompson betitelt de Benelux als een van de belangrijkste groeimarkten in Europa. De bureaus in Amsterdam, Antwerpen en Brussel werken samen op nationale en internationale klanten zoals ING, Unilever, Randstad, Plus, MediaMarkt, Microsoft en Johnson & Johnson.

Deze samenwerking moet verder worden geïntegreerd. Wilschut noemt het gezien deze ambitie en de groeiplannen van het bureau ‘een prikkelend vertrekpunt om aan boord te komen’.

Wilschut: ‘Carlos Camacho is een fantastische executive-creative-director, we hebben een aantal mooie nieuwe klanten en gaan verder investeren in nieuw talent. Ik zie volop kansen om te groeien.’

Klanten-madam

Erwin Jansen, de ceo van Wunderman Thompson Benelux, typeert Wilschut met de Vlaamse aanduiding ‘klanten-madam’, ofwel iemand ‘die heel goed begrijpt wat er speelt bij onze klanten, die met hen meedenkt en zoekt naar de beste oplossingen. Zij is iemand die weet te inspireren en innoveren.’

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Kim van Eck
Gefeliciteerd Mariska!
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie