Manpower Group heeft na een pitch gekozen voor Abovo Maxlead als mediabureau voor onder meer de merken Manpower en Experis. Tevens haakt het uitzendbedrijf aan op het internationale netwerk Local Planet (partner van Abovo Maxlead), voor onder meer de Duitse markt.
Binnenkort gaan IT-resourcers iSense en Peak-IT verder als Experis Nederland en om dit wereldkundig te maken, start vandaag de campagne 'Experis, be part of IT'. De campagne, die is ontwikkeld door Fitzroy, wordt uitgerold op onder meer radio en specifieke IT-platformen zoals Tweakers en Reddit, om potentiële kandidaten te bereiken.
Willem-Albert Bol, ceo van Abovo Maxlead, zegt dat er 'drie aspecten' relevant zijn om voor ManpowerGroup aan de slag te gaan: de sterke internationale dynamiek van de mediaopdracht, de ambitie van de uitdager en het belang van de digitale performance activiteiten. 'Juist de combinatie van die factoren maakt het zo'n interessante opdrachtgever.'
Volgens Miriam van der Heijden, vice president marketing Manpower Group, zijn Manpower en Experis 'echte challenger merken. 'Dat sluit goed aan op het dna van Abovo Maxlead.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!