MaisonPR gaat verder onder een nieuwe naam: Buro Hause en zet een vernieuwde koers in onder leiding van de onlangs aangestelde managing director Laurèl Bodenhorst Meyer.
De eerste zichtbare veranderingen daarvan zijn een nieuwe merkidentiteit en website.
Volgens Bodenhorst Meyer draait de nieuwe koers om ‘authentieke merkverhalen met een zorgvuldig evenwicht tussen niche aantrekkingskracht en betekenisvolle reikwijdte’.
Opkomende merken
Een van de nieuwe speerpunten daarbij zijn de opkomende merken, die vaak ‘worstelen om boven het maaiveld uit te komen’, aldus Laurèl Bodenhorst Meyer.
‘Daarom zullen wij in 2025 een programma lanceren, waarbij wij elk jaar een select aantal opkomende merken zullen toevoegen aan het gevestigde portfolio, waarin wij geloven én van vinden dat zij gezien zouden moeten worden.’
Wat onderwerpen en opdrachtgevers betreft bouwt Buro Hause verder op wat MaisonPR de afgelopen 13 jaar heeft gedaan.
Het agentschap blijft zich richten op in cosmetica, parfum, mode, cultuur, hospitality en lifestyle waarvoor het werkt voor opdrachtgevers als L'Oréal Paris, Koninklijke de Kuyper, Park Plaza Hotels, Dr. Hauschka, Triumph en sloggi.
Een nieuw team
De afgelopen periode heeft het bureau al aan een nieuw team gebouwd. Amaal Mohmoud is aangesteld als Head of Brand Communications en Lead Cosmetology & Fragrances.
Daarnaast zijn Maike van den Berg, Demi Jonk en Diede Driessen het team. Ze hebben ervaring in respectievelijk PR, creatieve storytelling, event productie en influencer marketing.
Ambitie
Erik Hardick, eigenaar van de N11 Group, waar Buro Hause deel van uitmaakt heeft vertrouwen in deze transitie. 'Het is tijd voor een nieuw hoofdstuk met een future-proof brandstrategie en een inspirerende visie voor Buro Hause. Gedreven door ambitie, met een nieuw, sterk en getalenteerd team.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!