Het Amsterdamse bureau Lemon Scented Tea is een 'crossborder-hub' gestart om zijn bestaande opdrachtgevers in de Verenigde Staten lokaal te kunnen ondersteunen.
Gijsbregt Vijn, managing director: 'In de afgelopen anderhalf jaar dat we in de VS opereren, hebben we onze opdrachtgevers geholpen om hun medewerkers- en klanttevredenheid te verbeteren. We kennen het belang van de interactie tussen klant en medewerker, dus daar lag de focus; of het nu digitaal, fysiek of aan de telefoon is. Bij veel bedrijven in Amerika, maar ook hier in Europa, is er soms te weinig aandacht voor. Door een centraal narratief kunnen we memorabele momenten creëren over de hele customer journey.'
Het bureau laat vanwege 'policy-redenen' onvermeld om welke Amerikaanse klanten het hier gaat.
Vijn vervolgt: 'Bedrijven hebben de neiging om snel in en vanuit silo's te denken, maar het verhaal -van employee management tot customer experience en marketing- waar het merk voor staat, moet één levend geheel zijn. Als die drie elkaar harmonisch versterken, heb je het recept voor langdurige groei te pakken.'
Door het toevoegen van een 'pakkend merknarratief' en gebruik te maken van 'creatieve advertising'-technieken krikt het bureau naar eigen zeggen de communicatie richting de medewerkers omhoog. Vijn: 'Geen one-off's met passieve informatie, maar strategische narratieven en creatieve concepten met reikwijde om het spannend en fris te houden.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!