Het onafhankelijke bureau Kult&Ace start een nieuw marketingplatform met de naam Pact. Volgens Mèlanie Bosveld, oprichter van Kult&Ace, kan Pact merken helpen om toegang te krijgen tot een 'groot netwerk aan creatieve jongeren en culture shapers.' Die jongeren krijgen op hun beurt de kans om mee te werken aan grote campagnes en hun mening te laten horen. Bosveld geeft aan dat de input van jongeren in alle fases van het marketingproces centraal komt te staan.
Doelgroep binden en merktoekomst veiligstellen
Bosveld: 'Met PACT zijn wij het eerste marketing en research platform dat echt in contact staat met een jong, inclusief publiek en de Culture Shapers hiervan. Veel merken laten kansen liggen door niet goed naar de doelgroep te luisteren of te weinig van hun leefwereld te weten. Door een brede groep aan jonge consumenten en frontrunners te betrekken bij je campagne of product, kan je niet alleen deze groep aan je binden maar ook toegevoegde waarde bieden en zo de toekomst van je merk veiligstellen.'
Pitchen op commerciële opdrachten
De jonge creatieven kunnen via Pact pitchen op commerciële opdrachten en in aanraking komen met zogeheten Pact members. Dat zijn creatieven als Ron Simpson (The Avocado Show) en Baba Touré (Hammerfest), die via interviews, workshops en vraag-en-antwoordsessies de jongere generatie op weg willen helpen.
Merken op hun beurt kunnen de members inschakelen als co-creator of consultant voor een case, mits hier ook jonge Pact-creatieven aan mee werken.
Over Kult&Ace
Het communicatiebureau Kult&Ace heeft zich gespecialiseerd in het bereiken van Gen Z en millenials en werkt onder meer voor Puma, Pepsi, The Student Hotel, Gemeente Amsterdam en Foam Museum.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!