iO - voorheen Intracto Group - gaat aan de slag voor het KNMI. Het Nederlandse weerinstituut slaat de handen ineen met iO om de KNMI-website te beheren, te optimaliseren en door te ontwikkelen. Ook gaat iO de verschillende klantportalen van het weerinstituut 'toekomstbestendig' maken om websitegebruikers makkelijker weersinformatie en relevante data voor te schotelen. De samenwerking duurt in ieder geval tot 2024.
KNMI.nl moet visitekaartje worden
De website van het KNMI moet het visitekaartje van het weerinstituut worden, meldt iO vol vertrouwen in een persbericht. Aan het bedrijf de taak om de website zo te ontwikkelen dat de merkengagement met KNMI toeneemt en de KNMI-producten vaker gebruikt worden.
Wesley Nuijens, projectmanager bij het KNMI in De Bilt, meldt: 'We kijken ernaar uit om ons te verbinden aan een impactvolle partner als iO. Samen maken we van het KNMI dé plaats om meteorologische en seismologische kennis en data te delen, gesteund door moderne technologie met o.a. heldere waarschuwingen op maat van de specifieke doelgroepen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!