Influencermarketing-bureau Femmefab stelt nieuwe vrouwelijke directie aan

Bregje van Iperen en Sanne Konings nemen de taken over van oprichter en ceo Jorrit Kuipers, die zijn werkzaamheden neerlegt.

Sanne Konings en Bregje van Iperen nieuwe directie Femmefab

Bregje van Iperen en Sanne Konings vormen samen de nieuwe directie van influencermarketing bureau Femmefab, dat zich richt op de vrouwelijke doelgroep. Van Iperen is aangesteld als operationeel directeur en Konings als commercieel directeur. De dames nemen de dagelijkse leiding over van mede-oprichter en voormalig ceo Jorrit Kuipers, die besloot zijn functie neer te leggen. Doel van de nieuwe directie is om het bureau verder te ontwikkelen en te laten groeien.  

Anticiperen op verschuiving in online media

Van Iperen, die de afgelopen 7,5 jaar samen met Jorrit Kuipers heeft mogen bouwen aan het bureau dat stelt een groeiende poule aan influencers en vele loyale klanten te hebben, zal zich focussen op de dagelijkse operatie en groei van het team. Volgens Kuipers heeft Van Iperen door blogsamenwerkingen en volledige brand partnerships op te zetten goed geanticipeerd op de verschuiving in de online media. 

Konings is in haar nieuwe rol grotendeels verantwoordelijk voor de strategie, verdere uitbouw en positionering van Femmefab. Het bureau laat weten dat Konings samen met haar team en tal van influencers meerdere verrassende en doeltreffende campagnes heeft bedacht en uitgezet voor diverse opdrachtgevers. 

Bregje van Iperen en Sanne Konings nieuwe directie Femmefab
Bregje van Iperen en Sanne Konings nieuwe directie Femmefab

Overdragen

Kuipers spreekt zijn trots uit over de ontwikkeling die Femmefab de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. ‘We zijn al 12 jaar de vertrouwde partner voor veel klanten, van pr-bureaus tot merken en mediabureaus. Het is daarom de juiste tijd om het spreekwoordelijke stokje over te dragen aan Van Iperen en Konings. 

Mede-oprichter Georgios Petropoulos, die aanblijft als aandeelhouder en (statutair) directeur, voegt daaraan toe dat beide vrouwen de motivatie en ervaring hebben waardoor hij het vertrouwen durft uit te spreken dat ze de agency nog succesvoller maken.’

Internationale ambitie

Volgens Konings houdt influencer-marketing niet bij de grens op. ‘Uiteraard blijft de Nederlandse markt onze core business, maar wij zien zeker ook kansen in het buitenland. Zo zijn we al actief op de Belgische markt en volgt Duitsland eind Q3 2021.’ 

Lees ook: Porsche wil meer vrouwen aanspreken door te breken met conventies

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie