Premium

Hotel L'Amour aan de slag voor start-up Kalverliefde

Het biologische melk-merk is opgericht door oud-marketeer Janina van der Drift. 

Kalverliefde checkt in bij Hotel L'Amour

Hotel L'Amour gaat aan de slag voor het nieuwe merk Kalverliefde. Dit merk verkoopt biologische melk van koeien die hun kalfje na de geboorte bij zich mogen houden en daarmee niet van hun moeder worden gescheiden, zoals vaak wel het geval is. 

Kalverliefde is in 2022 opgericht door Janina van der Drift, die na een carrière van bijna twaalf jaar bij Unilever besloot voor zichzelf te beginnen. Ze startte Kalverliefde uit de overtuiging dat elk dier moet kunnen opgroeien in de veilige omgeving van een moeder, ongeacht wat voor soort dier het is. 

Van der Drift heeft zich bij een aantal bureaus georiënteerd, waarna ze bij Hotel L'Amour uitkwam, licht oprichter en creative director Peter van Rij toe. 'Ze kent ons vanuit haar Unilever-periode en vond de samenwerking prettig. Dat geldt overigens voor de meeste van onze klanten', zegt hij met de nodige branie. 

Uit liefde

Hotel L'Amour en Kalverliefde -what's in a name- zijn beiden opgestart vanuit liefde, vult Van der Drift aan. 'Het bureau uit liefde voor reclame, het merk uit liefde voor het dier. Mooi dat we elkaar hierin hebben gevonden.'

Kalverliefde zit in roze pakken, komt van vier melkveebedrijven verspreid over Nederland en wordt verkocht bij zo'n 220 supermarkten. Het is nog onduidelijk wanneer we het eerste werk van de hand van Hotel L'Amour krijgen te zien.

Hotel L'Amour heeft sinds de oprichting in januari aardig veel nieuwe klanten naar zich toe weten te trekken, waaronder Lamb Weston. Ook is het team uitgebreid met onder meer Marieke Prette en Desmont de Kousemaeker. Lees hier meer. 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie