Nu in Nederland de zomerse temperaturen ein-de-lijk zijn doorgebroken, kunnen we het als Hollanders natuurlijk niet laten om te klagen over hoe warm het wel niet is.
Tiktok zou Tiktok niet zijn als het platform (of eigenlijk de creators), de perfecte oplossing heeft gevonden, namelijk: de Ninja Creami-ijsmachine. Met dit apparaat maak je zelf gelato, sorbets, smoothies en milkshakes.
User-generated content
Het platform staat vol met creators die van alles wat je maar kan invriezen een ijskoude delicatesse maken. De machine leidt tot een enorme hoeveelheid virale video's waarin mensen pronken met hun zelfgemaakte lekkernijen, of het nou je buurmeisje is of een influencer.
Fomo
De virale aard van TikTok brengt vaak een gevoel van Fomo met zich mee. Het gevoel iets te missen zorgt ervoor dat mensen zich haasten om de machine te kopen en zelf aan de slag te gaan. De Ninja Creami is hierdoor een soort statussymbool geworden, waarbij iedereen lijkt te zwichten voor deze ijskoude trend.
Het apparaat is slechts één voorbeeld van hoe een product zich kan verspreiden en een massale aantrekkingskracht kan genereren. Bij het kopen van nieuwe producten zijn mensen opzoek naar authentieke reviews en de manier waarop dit product door het dak is gaat, is daar bewijs van. Gebruik de kracht van jouw community en laat die virals maar binnenstromen.
Dorst&Lesser spot wekelijks de laatste trends, virals en ontwikkelingen op socials.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!