Hema gaat op duurzame toer en zoekt nieuw bureau

Het merk zoekt een nieuwe partner om een duurzaam merk- en campagnebeleid mee op te zetten.

Winkelketen Hema gaat zijn visie op het merk en formule aanscherpen. Daarom is het op zoek naar een nieuw bureau om de strategische marketingcommunicatie bij onder te brengen. Deze samenwerking moet leiden tot een heldere vertaling en uitwerking van een duurzaam merk- en campagnebeleid.

Fred Moolhuijsen, partner bij B&BA, is door HEMA gevraagd om dit proces te begeleiden. Het merk verwacht de zoektocht medio april te hebben afgerond. Het huidige bureau XXS zal verantwoordelijk blijven voor activiteiten als instore communicatie en brochures. 

Achter de schermen

Er zijn veel ontwikkelingen gaande bij de keten. Zo heeft Hema bekendgemaakt dat het vanaf 2020 geen plastic rietjes, wattenstaafjes, wegwerpborden, confetti en roerstaafjes, meer verkoopt. Ook opent het merk met Albert Heijn een gezamenlijk winkel, daar kunnen klanten shoppen voor zowel de Hema-rookworst als de AH-boodschappen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie