Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken International launching client van nieuw Publicis-label Le Pub

Het idee achter de oprichting van Le Pub - gevestigd in Amsterdam - is om ‘lokale creativiteit op wereldschaal snel te kunnen leveren’.
Heineken international
Heineken international

Publicis Groupe en Heineken International geven hun bestaande samenwerking (van vijf jaar) opnieuw vorm door een ‘op maat gemaakt klant-bureaumodel’ in het leven te roepen: Le Pub. Het hart van het bureau wordt gevormd door creatieve teams uit Milaan en Amsterdam. Hiermee consolideert Publicis het account voor een niet nader genoemde periode bij het bureau.

related partner content for mobile comes here

De Publicis-bureaulabels Epsilon en Publicis Sapient moeten het mede mogelijk maken om creativiteit, data en merkbeleving voor Heineken te integreren. In een bericht aan de media zegt Publicis dat het bureaumodel Heineken een duurzaam concurrentievoordeel oplevert, mede door de hoge snelheid waarop Le Pub kan leveren.

Bram Westenbrink, global senior director bij Heineken, zegt in een toelichting dat snel handelen in de huidige dynamische consumentenomgeving key is om zo relevant mogelijk te zijn voor consumenten.

‘Daarom passen we ons bureaumodel aan. De nieuwe samenwerking met Le Pub is gebaseerd op het snel leveren van lokale creativiteit op wereldschaal.’ De nieuwe manier van werken is volgens hem een gevolg van de wereldwijde pandemie. ‘We moesten anders gaan werken en dat inspireerde ons om dit nieuwe model te ontwerpen.’

 Le Pub krijgt zijn hoofdkantoor in Amsterdam met een nieuwe creatieve ruimte die op 1 januari 2021 geopend wordt. Het bureau zal worden geleid door Bruno Bertelli, de internationale creative director van Publicis, die ook ceo van Milaan is.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in