HBB24 na pitch naar Maxlead

Beautyplatform wil verdere Europese expansie.

123RF

Beautywebshop HBB24 heeft na een uitgebreide bureau-oriëntatie gekozen voor online marketingbureau Maxlead. Het bureau ondersteunde HBB24 de afgelopen jaren al op het gebied van seo en content marketing. Als strategisch online marketingpartner heeft Maxlead voor HBB24 nu ook de migratie naar een nieuw, internationaal e-commerce platform begeleid.

Daarnaast wordt Maxlead verantwoordelijk voor creatie, optimalisatie van digitale marketingkanalen en metingen.


HBB24 is een webshop in haar- en huidverzorgingsproducten en vitamines.

Internationale groeiambitie

Aanleiding voor de heroriëntatie is de vernieuwde digitale marketingstrategie. Onder de naam BeautyPlaza is de onderneming actief in Duitsland, Oostenrijk en Frankrijk. De ambitie is hoog om de Europese expansie te versnellen. Dit vraagt om intelligente, creatieve digitale campagnes die nog beter afgestemd zijn op het gedrag van klanten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie