Gradient, Henry Handsome en Synetic lanceren Label34

Het collectief verwacht dat meer bureaus zich in de komende jaren aansluiten.

De directieleden van Label34
Afbeelding: aangeleverd

De Nederlandse marketingwereld heeft er een nieuw collectief bij. Label34 is een initiatief van digitaal marketingbureau Gradient, merk designbureau Henry Handsome en digitaal development bureau Synetic. De bureaus willen via het collectief een 'zelfstandig maar stevig front' vormen om opdrachtgevers zo beter te bedienen. 

Meer bureaus

De oprichters van Label34 verwachten dat 'volgens plan' meer specialistische bureaus zich in de komende jaren aansluiten bij het collectief. 

Als collectief wil Label34 zich positioneren als een one-stop-shop voor klanten, en zich zo aantrekkelijker maken voor bestaande en nieuwe klanten. De oprichters en aandeelhouders (zes in totaal) blijven betrokken bij het collectief. Ondernemen gaat zo boven winstmaximalisatie, benadrukken zij in een verklaring. 

Traineeship

Label34 start dus met drie bureaus met in totaal 85 medewerkers. Zij gaan ook profiteren van de samenwerking tussen de bureaus, beloven de oprichters. Er komen onderlinge kennissessies en een traineeship om jonge talenten aan zich te binden. 

Joost Appers van Synetic zegt: 'Nu we zoveel kennis in huis hebben, is het zonde als we hier geen gebruik van maken. Bovendien verstevigen wij hiermee onze positie op de arbeidsmarkt, we kunnen young professionals als collectief echt veel bieden. Daarom is ons doel dat binnen het eerste jaar alle werknemers kennis opdoen bij een partnerorganisatie. Ik vind het tof dat we op deze manier onze eigenheid kunnen behouden, terwijl we als totale organisatie stevig uitbreiden.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie