Gorillas kiest Counter Content voor communicatie in Nederland

Flitssuper lanceert zichzelf in Nederland met de belofte binnen 10 minuten de boodschappen te hebben afgeleverd.

Het Zaanse communicatiebureau Counter Countent is aan de slag gegaan voor de razendsnel bezorgende supermarkt Gorillas. Het bureau is verantwoordelijk voor alle communicatie binnen Nederland. 

Gorillas, de van oorsprong Duitse startup, belooft binnen 10 minuten boodschappen tegen supermarktprijzen te bezorgen, en legt de nadruk in het assortiment op vers en lokaal. Bezorging kan overal waar de klant zich bevindt: thuis, bij vrienden, buiten in het park, of elke andere openbare locatie. 

In Nederland is Gorillas actief in Amsterdam, Leiden, Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Haarlem, Nijmegen, Tilburg en Groningen. De flitssupermarkt heeft veel private equity-kapitaal achter zich, het haalde in twee rondes 277 miljoen kapitaal binnen.

Gorillas startte eerder deze week een lanceringscampagne, zowel online als via buitenreclame, met de pay-off ‘Faster than you’. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie