Al eerder berichtten we over de schaamteloze, weinig bescheiden manier waarop bureaus soms hun nieuwe opdracht of nieuw werk aankondigen. Glasnost brengt deze ongegeneerdheid naar een heel nieuw level, zodanig dat het weer leuk wordt.
In een pocherig persbericht meldt directeur Henk Boersen dat Glasnost, haverdrankproducent Oatly tot leven zal brengen door middel van PR en activiteiten hier in Nederland. ‘Misschien heb je van ze gehoord?’
Henk Boersen, heel toevallig, gehuld in een Oatly t-shirt, een cappuccino met havermelk drinkend, gaat nog even door met opscheppen en geeft aan dat Glasnost door Oatly gekozen is omdat het bureau dezelfde passie deelt voor een brutale, baanbrekende benadering van communicatie. 'Beide organisaties vertegenwoordigen openheid, transparantie en verandering en wacht .. had ik al gemeld dat we gaan samenwerken met Oatly?'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!