The Freelance Qommunity, dat merken en bureaus helpt om geschikt freelancetalent te vinden, organiseert op donderdag 23 februari een 'online speeddateshow'. Hier worden opdrachtgevers gekoppeld aan talent waar ze naar op zoek zijn, nu en in de toekomst, aldus The Freelance Qomunnity.
De eerste bureaus en opdrachtgevers die bij de virtuele speeddatetafel aanschuiven zijn The Good Roll, Calamity Jane, Kinetic Worldwide, Boomerang Agency, Colourcake, Hammerfest, Greenjobs.nl, Skybox, De Nieuwe Gevers, SharePoeple, The Social Hub, Good Karma Agency en Tony's Chocolonely.
Tim de Broekert, communicationspecialist bij Tony's Chocolonely, licht toe waarom zijn bedrijf zich heeft aangemeld. 'Freelancers zijn een verlengstuk van ons team, externe creativiteit prikkelt ons om out of the box te denken. Daarnaast investeren we het liefst in relaties op de lange termijn, van samenwerkingen met cacaoboeren tot reclamemakers.'
Geïnteresseerde opdrachtgevers kunnen zich aanmelden door een mailtje te sturen aan kim@qommunity.net. Tickets voor de speeddateshow zijn hier verkrijgbaar.
In oktober vorig jaar kwam The Freelance Qommunity in het nieuws met een andere opvallende actie, toen het tijdens Adnight 'de bureauwereld infiltreerde'. Lees hier terug.
The Freelance Qommunity, opgericht in 2020 door Kim Trotz en Kiki Calis, heeft zo'n 1.200 freelancers als lid en 30 aangesloten partners en opdrachtgevers.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!