The Flower Farm heeft de media-activiteiten onder te brengen bij Initiative. Het is een nieuw margarinemerk 'met een missie', een initiatief van Marcel van Wing (voorheen partner/oprichter Alfred) en Eric Bras (Salad Signature). Met The Flower Farm willen ze hun steentje bijdragen aan het behoud van het regenwoud. Flower Farm is een margarine zonder palmolie.
Marcel van Wing: 'Wij zijn eigenlijk een beetje de Tony’s Chocolonely van de margarinecategorie; een nieuw rebels merk dat een heel lekkere margarine maakt, waarmee je kunt helpen de ontbossing tegen te gaan. Iedere seconde worden er 169 bomen vernietigd voor onder meer de productie van palmolie. Daarom is ons motto: “Eat plants, not palm, please".'
The Flower Farm koos voor Initiative omdat 'ik ze enerzijds al kende van IPG, door mijn tijd bij – en met Lowe. Maar de doorslag gaf toch wel de betrokkenheid die het team snel kreeg op het onderwerp palmolie en onze missie daarin.'
Léonie Koning, CEO van Initiative: 'Duurzaamheid is actueler dan ooit tevoren en The Flower Farm speelt intrinsiek in op deze culturele aardverschuiving. Bij Initiative geloven we dat de meest succesvolle merken onderdeel zijn van de cultuur. Ze dragen eraan bij en vieren deze.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!