iBood, platform voor online dagdeals, heeft Fightclub gekozen als zijn vaste reclamebureau. Het bedrijf, opgericht in 2005, opereert in diverse Europese landen, waaronder Nederland, Duitsland en Polen.
De groei die iBood momenteel naar eigen zeggen doormaakt -het platform profileert zich als een van de grote spelers in Europa op het gebied van online dagdeals- was de reden om meerdere bureaus uit te nodigen voor een pitch. Na een 'intensief traject' viel de keuze op het Bredase bureau Fightclub. Het is niet bekend welke andere bureaus aan de pitch deelnamen.
Ondertussen liggen er meerdere campagnes voor iBood op de plank, meldt Fightclub. Deze worden binnenkort in eerste instantie op digitale kanalen uitgerold, later ook op 'lineaire media en de openbare ruimte'.
Directiewisseling
Verder heeft er recent een directiewisseling bij Fightclub plaatsgevonden. Hugo van Mol en Eric Beekman hebben het stokje overgenomen van managing director en oprichter Stefan Nuijten. Beekman en van Mol waren al langer aan het team van Fightclub verbonden. Nuijten is samen met Cees Faes oprichter van Fightclub, dat zich afficheert als 'een van de grootste bureaus buiten Amsterdam'. Fightclub heeft merken als Delta, Mora en Paturain in zijn klantportfolio.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!