Dijksman Communicatie aan de slag voor horlogemerk Omega

Gaat pr, influencer marketing, events en sponsoring verzorgen voor Zwitserse horlogemaker.

Omega is een van de partners van de Olympische Spelen in Tokio. Hier een still uit een video.

Pr- en communicatiebureau Dijksman Communicatie gaat aan de slag voor horlogemerk Omega. Het ondersteunt de Zwitserse horlogemaker, onderdeel van Swatch Group, op het gebied van pr, influencer marketing, events en sponsoring.

Karin Dijksman noemt het 'een droom' om voor Omega te werken: 'Ik ben van kinds af aan met het merk opgegroeid, mijn vader droeg een Omega Seamaster Albatros, het horloge dat gelanceerd werd tijdens de Olympische Spelen in Montreal in 1976.' 

Dijksman Communicatie werkt voor diverse internationale A-merken, zoals: Lacoste, Havaianas, Kappa en Ellesse.
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie