Afgelopen week sleepten Studio Dumbar/DEPT® en DEPT® vier prestigieuze D&AD Awards in de wacht. De digital agency is daarmee de succesvolste Nederlandse agency bij de Britse awardshow voor design en art direction.
De gewonnen awards
Studio Dumbar/DEPT® kreeg een Graphite Pencil in de categorie Branding/Campaign Branding voor het helpen van Utah Jazz met de play-offs van het NBA seizoen. Daarnaast is Studio Dumbar/DEPT® in de categorie Branding/Motion bekroond met een Wood Pencil voor het motion design van de nieuwe merkidentiteit van NextStep22. Ook is een Wood Pencil uitgereikt in Typography/Kinetic voor het werk voor North Sea Jazz waarbij muziek is gecombineerd met typografie en motion design.
“Dit jaar is echt een topjaar voor Studio Dumbar/DEPT® met al 22 prijzen voor een steeds diverse klantengroep. "We zijn benieuwd wat de rest van het jaar voor ons in petto heeft,” vult Liza Enebeis, creative director van Studio Dumbar/DEPT® aan.
DEPT® won een Wood Pencil in de categorie Product Design/Promotional voor het werk met Audi waarbij we de schoonheid van elektriciteit in de hoofdstad tot leven wekken.
“We zijn mega trots op deze award en iedereen die hieraan heeft meegewerkt. Het was een eer om met Sabine Marcelis samen te werken aan dit bijzondere project waarmee we in de toekomst hopelijk een bijdrage kunnen leveren aan een duurzamer Amsterdam,” zegt Heleen Hidskes, head of strategy brand & advertising bij DEPT®.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!