Het Zweedse CRO-bureau Conversionista zet voet op Nederlandse bodem. In samenwerking met de lokale bureaus Q42 en Fabrique gaat Conversionista hier van start als een nieuw label. Het bureau specialist zich in Conversion Rate Optimization (cro), dus het optimaliseren van het ontwerp van een website of app om een type conversie te vergroten.
Samenwerken
Conversionista bestaat veertien jaar en werkt onder meer voor Polestar en Spotify. Het label maakt onderdeel uit van ARC Arise Consulting, een bureaugroep die in handen is van een investeringsmaatschappij. Q42 en Fabrique sloten zich een jaar geleden aan bij de bureaugroep, die toen al meer dan tien labels had. Conversionista is in het afgelopen jaar gaan samenwerken met Q42 en Fabrique en maakt nu de officiële stap naar Nederland.
David van Zeggeren gaat de Nederlandse uitbouw leiden en start met drie á vier medewerkers. Dat aantal moet binnen een jaar gegroeid zijn naar tien, zegt hij tegen Adformatie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!