Colourcake heeft vijf nieuwe klanten: Pets Place, Cupra, Pink Gellac, Zeekr en Diageo. Daarnaast hebben bestaande klanten The Social Hub en AWWG de lopende samenwerking met Colourcake verder uitgebreid.
Pets Place zijn een meerjarige samenwerking aangegaan. Het bureau gaat het huismerk Adori in de markt zetten en heeft een merkidentiteit en -strategie ontwikkeld. Aan de lanceringscampagne wordt gewerkt.
Daarnaast gaat Colourcake Pets Place helpen bij het ontwikkelen, produceren en optimaliseren van diverse datagedreven contentcampagnes.
Voor gellak-merk Pink Gellac deed Colourcake twee jaar geleden een rebranding traject. Met de uitbreiding naar diverse Europese landen is Colourcake nu opnieuw aangehaakt om diverse contentcampagnes te ontwikkelen, voor zowel de lokale als deze internationale markten.
Voor Zeekr, onderdeel van het Chinese Geely dat ook eigenaar is van merken als Volvo en Lynk & Co, is het bureau gevraagd om signing en branding (inclusief POS) van de showrooms naar een hoger niveau te tillen, waaronder de flagshipstores in Amsterdam (Rokin) en Stockholm.
Diageo Luxury heeft Colourcake aangehaakt als integraal expertteam ter ondersteuning van zijn marketingafdelingen en ter versterking van het luxemerkenportfolio. Colourcake ondersteunt nu diverse merken zoals Johnnie Walker, Don Julio, Talisker, Singleton en Tanqueray; van vormgeving van de visuele identiteit van het Diageo Luxury Brand en het creëren van content tot het ontwerpen en produceren van speciale verpakkingen.
AWWG is met de merken Hackett, Pepe Jeans en Façonnable sinds eind 2023 klant bij Colourcake. Een nieuwe stap in deze relatie is contentbeheer en -management voor de verschillende merkensites (internationaal) Hiervoor heeft Colourcake nieuwe workflows ontwikkeld en templates gebouwd.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!