Cheil wint IVN

Het bureau krijgt de opdracht om de merkstrategie van het instituut aan te scherpen.

Cheil wint IVN

IVN, het Instituut voor natuureducatie en duurzaamheid, kiest voor Cheil. IVN wil mensen laten beleven hoe leuk, gezond én belangrijk natuur is. Het bureau krijgt de opdracht om de merkstrategie van de organisatie aan te scherpen om van daaruit een meer consistente en effectievere communicatie te verzorgen. IVM, opgericht in 1960, heeft 26.000 leden en 161 vrijwilligersafdelingen door heel Nederland.

'Groot goed'

Budi Gonzalez de Chaves, md Cheil Benelux zegt: ‘De natuur is een groot goed voor ons allemaal. Fantastisch dat we onze marketingkennis- en kunde voor zo iets moois mogen inzetten. En het is ook nog eens een interessante strategische puzzel om te maken. Dit omdat de organisatie veel leden, vrijwilligers, en afdelingen heeft die zich allemaal moeten kunnen vinden in een scherpe positionering. Daarbij is het pallet aan activiteiten IVN inmiddels erg breed, uiteraard allemaal op het gebied van natuur. We moeten uitzoeken wat nu de gemene deler is van IVN.'

Lees ook: Cheil wint Invictus Games

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie