Zuivelmerk Campina heeft Fitzroy aangesteld als lead agency. Aan de bureaukeuze ging een strategische verkenning en pitchtraject vooraf. Begin 2024 verschijnt een grootschalige nieuwe campagne van Campina, zo meldt het nieuwe bureau.
Geen onbekenden
Fitzroy en Campina zijn geen onbekenden van elkaar. Het bureau heeft eerder dit jaar al verschillende projecten voor Campina gedraaid, waaronder de introductie van een plantaardige lijn. Lidian Reuvekamp, brandmanager van Campina, zegt dat Campina en Fitzroy samengewerkt hebben aan een nieuw platform dat eveneens begin volgend jaar beschikbaar komt. De brandmanager deelt geen nadere informatie over dit platform.
Eerder bij TBWA
Campina heeft onlangs een pitch gehouden omdat het 'op zoek was naar een nieuw bureau dat ons merk sterker kan positioneren in deze snel veranderende wereld', aldus Reuvekamp.
Campina zat eerder bij TBWA, vertelt een woordvoerder van het zuivelmerk desgevraagd aan Adformatie. Het bedrijf wil geen verdere details geven over de deelnemers aan het pitchtraject en of er een externe pitchbegeleider betrokken was.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!