BVA Auctions kiest voor Today is Canday om de groeidoelstellen van de veilingmarktplaats voor re-commerce en nieuw realiseren. Het bureau krijgt de opdracht de campagnes voor zowel de consument als de verkoper te ontwikkelen.
Volgens Today is Canday is er voor een campagne insteek gekozen die verduidelijkt wat BVA oplevert door zowel de koper als de verkoper erop te attenderen op ‘slimmer koop- en verkoopgedrag’.
De commercials
Drieweg win
BVA Auctions vindt zelf dat veilen de mooiste vorm van handel is. Het merk legt daarbij uit dat het concept van veilen een drieweg-win is: ‘Het is win voor de verkopers, win voor de kopers én win voor de economie en maatschappij. Alles wat in roulatie kan blijven, moet in roulatie blijven.’ Volgens BVA is dat de reden waarom het verkoopplatform toegankelijk, bevredigend en leuk moet zijn voor de gebruikers.
Met de nieuwe campagnes wil BVA de taak die het heeft, en de daaruit voortvloeiende propositie ‘Altijd wat te bieden’, extra kracht bijzetten.
Het aangegeven campagneconstruct voor de consument is ‘Voordat ik naar de winkel, een kunstgalerie of de woonboulevard ga, bied ik eerst op BVA’.
Lees ook: Today is Canday richt nieuw bureau Final Ones op ‘voor ondernemende marketeers’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!