Brooks heeft All Response Media na een pitch gekozen voor de mediaplanning- en inkoop in Europa. Bij de laatste ronde waren nog 3 andere bureaus betrokken. Het gaat om alle digitale en offline media die het bureau vanuit zijn kantoren in Londen en Amsterdam zal beheren.
Volgens Jim Miles, bij Brooks verantwoordelijk voor de marketing in de Emea-regio ontwikkelde All Response Media een gedurfde strategie, De samenwerking zal volgens hem ‘een belangrijke factor zijn voor onze volgende groeifase bij Brooks’.
Stapsgewijze verandering
De visie die All Response Media heeft geformuleerd, vertegenwoordigt volgens chief syrategy officer Colin Gillespie een stapsgewijze verandering in targeting, channelmix, kwalitatieve en kwantitatieve campagnemeting en crosschannel-attributie van Brooks.
Gillespie: ‘Brooks positioneert zich met trots als "Running on Science", net als wij, wat onze gezamenlijke aanpak van zakendoen versterkt.’
Brooks Running verkoopt prestatieschoenen, kleding, hardloopbeha's en accessoires in meer dan 50 landen wereldwijd. Het is een dochteronderneming van Berkshire Hathaway Inc. en heeft zijn hoofdkantoor in Seattle.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!