De partijen lanceren een film voor de tentoonstelling van Leonardo da Vinci in Teylers Museum. Naast de video wordt de campagne aangevuld met buitenreclame, social advertising en een landelijke advertentiecampagne in dagbladen en magazines.
Regisseur Bram van Alphen: ‘Ik stond voor een creatieve uitdaging. De tentoonstelling, met originele tekeningen van Leonardo Da Vinci, was nog niet klaar. Er was dus geen "product" om te filmen.'
‘De film belicht de kenmerken van Da Vinci’s werkwijze en zijn zoektocht naar de “Goddelijke” essentie. De bezoeker wordt geprikkeld om met deze nieuwsgierigheid te komen kijken’, aldus Van Alphen
Credits
Productie: Hazahzah Films
Agency: Goed Stel Mensen
Design: Studio Wesseling
Concept en regie: Bram van Alphen
Copywriter: Kim Triesscheijn
Creatieve Directie: Maarten van de Vijfeijken
Producer: Lex Scanto
DoP: Myrthe Mosterman
Edit: Marvin Saïd Schoemaker
Geluid: Tone of Voice
Muziek: Goodsounds
Post Prod: Captcha
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!