Essent heeft na 'een zorgvuldig pitchtraject' Bex* als communicatiebureau voor de komende twee jaar gekozen. Bex* zal Essent ondersteunen op het gebied van issuemanagement, crisiscommunicatie, pr en reputatiemanagement.
Volgens het Klimaatakkoord moet Nederland in 2050 volledig duurzame energie opwekken en gebruiken. Een flinke klus die veel tijd en moeite kost. Essent wil de energietransitie voor iedereen mogelijk maken en niet alleen energie leveren, maar ook klanten helpen hun huis of zaak energiezuinig te maken.
Dit vraagt de nodige communicatie van Essent, dat een communicatiebureau zocht om te werken aan de verhoogde zichtbaarheid voor dit thema. Na een pitch werd Bex* geselecteerd.
Ramon Renger, manager corporate communicatie bij Essent, ziet dat de complexiteit rond klimaat en energie dit thema toeneemt. 'De transitie gaat niet zonder horten en stoten. We nemen hierin onze verantwoordelijkheid door een zorgvuldige afweging van belangen tussen klanten, stakeholders, maatschappij en klimaat en sluiten hier onze communicatie op aan. Met Bex* hebben we een partner gevonden die ons hierbij goed kan helpen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!