Ayvens kiest PHD Media voor introductiecampagne

Het mediabureau is verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en inkoop.

Ayvens, het mobiliteitsmerk dat voortkomt uit de samensmelting van ALD Automotive en LeasePlan, heeft in Nederland na een pitchtraject PHD Nederland gekozen als strategische mediapartner voor zijn introductiecampagne.

Het merk Ayvens wordt wereldwijd in 42 landen gefaseerd uitgerold en de Nederlandse introductie is inmiddels van start gegaan. Ayvens streeft ernaar een toonaangevende rol te spelen in de transitie naar duurzame mobiliteit.

PHD Media is verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en inkoop van de introductiecampagne.

Lonneke van der Horst, marketing & communications director bij Ayvens: 'We presenteren het nieuwe merk in een landelijke campagne - met focus op online, radio en buitenreclame - waarin de merkboodschap luidt “Better with every move". In PHD Media hebben we een professionele en betrouwbare partner gevonden die ons helpt bij deze belangrijke introductiecampagne.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie