Snoepmerk Autodrop kiest voor social-first marketing bureau GoSpooky. Het bureau krijgt de verantwoordelijkheid om een nieuwe social media-strategie op te tuigen voor merk dat onderdeel is van Concorp. Volgens Autodrop moet de focus komen te liggen op het ontwikkelen van een onderscheidend merkkarakter. GoSpooky zegt dat het de aandacht mag verdelen over de strategie, creatie, productie en media-inkoop van Autodrop in Nederland.
'Prettig gestoord snoepmerk'
Beide partijen kondigen aan dat de samenwerking aftrapt met een aantal nieuwe campagnes, waaronder de introductie van Zoet & Zure Cadillacs en de nieuwe TikTok-campagne ‘Win je rijbewijs’. Hierbij gaat het snoepmerk op zoek gaat naar de ‘meest prettig gestoorde bijrijder’ van Nederland.
Ivo Brand, marketing manager Autodrop vertelt dat GoSpooky en Autodrop beide zijn begonnen als pionier. ‘We willen voorop lopen en de consument blijven verrassen. Met een sterk strategisch plan en vernieuwende creativiteit heeft GoSpooky ons overtuigd de juiste expertise in huis te hebben om Autodrop het meest prettig gestoorde snoepmerk van Nederland te maken.’
Lees ook: JBL lanceert speelse face swap-campagne: ‘Find your fit’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!