Albert Heijn start in februari met een pitch voor het reclamebureau dat verantwoordelijk wordt voor de merkcampagnes. De pitch wordt begeleid door 3MO en duurt naar verwachting enkele maanden. In die periode blijft TBWA\NEBOKO campagnes maken voor Albert Heijn. TBWA\NEBOKO is bovendien uitgenodigd om deel te nemen aan dit proces.
Voorop lopen
Johan van der Zanden, de net nieuwe VP marketing & communicatie bij Albert Heijn, zegt in de markt op zoek te willen gaan naar een onderscheidend campagneconstruct. 'We vragen in de pitch drie tot vier bureaus om hierover met ons mee te denken. Om daarna de keuze te kunnen maken met welk reclamebureau wij de merkcampagnes gaan maken voor de komende jaren.'
Van der Zanden zegt ook nog: 'Meer dan tien jaar heeft Albert Heijn succesvolle en spraakmakende campagnes ontwikkeld met TBWA\NEBOKO en we zijn trots op de prijzen die we samen hebben gewonnen. Ik ben dan ook blij dat zij meedoen aan deze pitch.'
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!