Overslaan en naar de inhoud gaan

Achtung!mcgarrybowen, Studio Kraftwerk en Isobar worden samen DentsuAchtung!

Het bureau voegt per oktober de labels Achtung!mcgarrybowen, Kraftwerk linked by Isobar en Isobar Amsterdam samen in één nieuwe…
Achtung!
DentsuAchtung!-managment (van links naar rechts): Mark Muller, Kika Douglas, Daniel Sytsma, Sven Vening, Helene van Nimwegen, Boris Nihom,…
Achtung!
DentsuAchtung!-managment (van links naar rechts): Mark Muller, Kika Douglas, Daniel Sytsma, Sven Vening, Helene van Nimwegen, Boris Nihom,…

Het creatieve Amsterdamse bureau Achtung!mcgarrybowen gaat per 1 oktober verder als DentsuAchtung! Het bureau voegt vanaf die datum de labels Achtung!mcgarrybowen, Kraftwerk linked by Isobar en Isobar Amsterdam samen in één geïntegreerde propositie. Daarmee komt er een nieuw bureaumodel, een nieuwe positionering en nieuw leiderschap. 'We hebben 1,5 jaar geoefend met het nieuwe model, nu is het tijd om naar buiten te treden’, stelt Sven Vening, managing director delivery. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in