180 Kingsday groeit en heeft twee nieuwe senior leaders aangenomen. Marloes van den Berg is begonnen als head of production en is verantwoordelijk voor het managen en uitbreiden van het productieteam. Lenneke Speelman gaat de functie van content en digital director bekleden, waarbij zij zich zal focussen op innovatie, data en analyse, en nieuwe digitale trends omzetten in communicatie.
Van den Berg heeft hiervoor bij J. Walter Thompson Amsterdam gezeten. Zij heeft daar de afgelopen jaren het productieteam aangestuurd en meegeholpen met awardwinnende campagnes, zoals The Next Rembrandt in 2016. Daarnaast heeft zij ervaring opgedaan bij DDB Amsterdam, TBWA, Saatschi & Saatchi en Euro RSCG, waar zij op grote schaal digital- en filmproducties heeft geleid.
Speelman heeft ervaring opgedaan binnen het entertainment- en medialandschap. Zo heeft zij gewerkt voor VPRO en RTL, socialmediakanaal Hyves en mediabureau Havas.
'Zowel Marloes als Lenneke zijn sterke, ervaren leiders. Dat is precies wat we nodig hebben in deze groeiperiode', aldus Sander Volten, CEO van 180 Kingsday.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!