Premium Media / DECEMBER 3, 2017 11:03 Coca-Cola en Nederland Schoon verdienen de 'Greenwash Award' Schijnheiligheid mag ook wel eens beloond worden, vindt Scato van Opstall.
Premium Customer Experience / NOVEMBER 5, 2017 11:24 Reclame? Een vak om je voor te schamen! Campagne over 'het nut van reclame' rammelt aan alle kanten, vindt Scato van Opstall.
Premium Gedragsverandering / OCTOBER 8, 2017 10:00 Als je product een verkeerde associatie oproept, geef je het gewoon een andere naam ‘Vers verwerkte groenten’ in plaats van conserven? Dan noemen we een marketeer voortaan ‘verkoopfunctionaris met een meervoudige…
Premium Interne communicatie / AUGUST 26, 2017 10:00 Geen sociale media boven de 15 km/u Apple en Android zouden moeten helpen het verkeer veiliger te maken.
Premium Customer Experience / JUNE 26, 2017 07:00 Hoe minder merken te vertellen hebben, des te groter het spektakel [Column] Als je niet met inhoud kunt verleiden, ga je met vorm afleiden, stelt Scato van Opstall
Premium Gedragsverandering / MAY 28, 2017 21:03 In een wereld van 75 jaar geleden die voelt als vandaag [Column] Een retestrak idee gaat soms in rococokrullen ten onder. Gelukkig gebeurde dat niet bij de vlogcampagne Evert_45, constateert…
Premium Interne communicatie / MARCH 22, 2017 16:27 Laat je merk geen propagandaknechtje zijn van intolerante groepen [column] 'Religids' staat haaks op alles wat Ikea als merk wil zijn, vindt Scato van Opstall
Reputatie & crisis / MARCH 22, 2017 16:27 Laat je merk geen propagandaknechtje zijn van intolerante groepen [column] 'Religids' staat haaks op alles wat Ikea als merk wil zijn, vindt Scato van Opstall
Premium Merkstrategie / DECEMBER 4, 2016 10:16 Hoe tenenkrommend webcare kan zijn Online dialoog voeren staat nog in de kinderschoenen, constateert Scato van Opstall
Media / DECEMBER 4, 2016 10:16 Hoe tenenkrommend webcare kan zijn Online dialoog voeren staat nog in de kinderschoenen, constateert Scato van Opstall