Premium Merkstrategie / JANUARY 27, 2019 12:00 Liever de zintuigen van de kunstenaar dan de wil van de sporter Het brein van de plannenmaker, de wil van de sporter, het gevoel van de hedonist of de zintuigen van de kunstenaar?
Premium Merkstrategie / DECEMBER 19, 2018 07:30 Koester de grote gedeelde verhalen Digitalisering maakt het mogelijk om als merk steeds meer kleine verhaaltjes te vertellen. Maar vergeet het grote verhaal niet.
Craft / NOVEMBER 8, 2018 17:33 Het Westers misverstand over creativiteit en vrijheid We denken dat voor echte innovatie een vrije samenleving nodig is met subversieve geluiden. Maar misschien is dat wel een misverstand.
Premium Digital transformation / OCTOBER 18, 2018 08:00 Merken moeten een - nieuw - geluid laten horen Met de opkomst van voice worden merken steeds vaker geconfronteerd met de vraag: hoe klink ik eigenlijk?
Premium Merkstrategie / SEPTEMBER 27, 2018 17:47 Bij Apple heeft de ingenieur gewonnen van de kunstenaar Creativiteit is niet meer de lijm die alles wat Apple doet met elkaar verbindt.
Premium Digital transformation / AUGUST 27, 2018 16:09 Alles is handelswaar, maar we beginnen bij te sturen Door de technologie is ons gedrag veranderd. Daar worden we ons langzamerhand bewust van.