Merkstrategie / OCTOBER 17, 2018 13:41 Nederland ligt mijlenver achter op 'experiential marketing' Het niveau van 'The Experience Economy' is in ons land blijven haperen, een gemiste kans.
Gedragsverandering / JUNE 20, 2018 14:00 Voorgekookte keuzes: het is een marketingtruc Keuzes zijn irrationeel, ze worden ingegeven door gepercipieerde waarde.
Design / MARCH 7, 2018 22:00 Impact zonder aandacht Hoe beter een merk in staat is herhaald emoties aan te wakkeren, hoe groter de kans dat merkassociaties op emotioneel niveau worden…
Carriere / FEBRUARY 27, 2018 09:30 Kansen om je merk te profileren bij een ruimere merkdefinitie In Het merk als ‘waarneembare’ perceptie werd door mij de stelling ingenomen dat het tijd is de definitie van een merk te verruimen.…
Digital transformation / JANUARY 8, 2018 07:15 Het merk als ‘waarneembare’ perceptie De blogpost ‘Merken bestaan niet’ van Andy Mosmans inspireerde Norbert Mirani tot het maken van een aanvullende zienswijze.
Digital transformation / JUNE 18, 2016 10:00 Wonderen, het brein en reclame Als het onmogelijke mogelijk wordt, wordt het onverklaarbare aantrekkelijk.
Influencer marketing / MAY 17, 2016 09:46 De altijd op scherp-samenleving Alcoholvrij bier is populair, 27 jaar na het Buckler-debacle. Maar pas op voor onvoorziene ‘Youp acties’.
Contentmarketing / MARCH 14, 2016 06:09 Kijk hier 3 seconden naar en lees dan verder… Hoe geloofwaardig is het verhaal in deze advertentie?
Interne communicatie / FEBRUARY 23, 2016 06:47 Inhakers Snickers Swimsuit-editie Sports Illustrated zijn een groot succes ‘Zoek de Fotoshop-aanpassingen’!