Merkstrategie / 13 NOVEMBER 2019, 11:27:00 De cultuur van XS4ALL is sterker dan het strategisch vermogen van KPN Sterke merken gebaseerd op een merkbare cultuur én overtuiging zijn niet kapot te krijgen.
Merkstrategie / 23 SEPTEMBER 2019, 14:20:00 Brandbrief aan KPN Over keuzes maken in positionering en portfolio
Design / 19 JANUARI 2018, 14:00:00 Gaan de grootste wijzigingen voor Diet Coke in 35 jaar echt verschil maken? Kleinere blikjes, fris design en vier nieuwe smaken; is het voldoende om de categorie van Diet Cola te vergroten?
Gedragsverandering / 15 DECEMBER 2017, 14:42:33 AH verlaat Duitsland - slecht concept of een beroerde naam? Ahold kondigde mid 2011 aan AH winkels te openen in Duitsland. Ahold had en heeft natuurlijk een…
Craft / 8 OKTOBER 2016, 08:00:32 Presidential branding: 6 redenen waarom Donald Trump de Amerikaanse verkiezingen wint De presidentsverkiezingen in de Verenigde Staten zijn boeiend. We hebben nooit eerder kandidaten gezien waar de meningen zo over verdeeld…
Purpose Marketing / 8 FEBRUARI 2016, 15:49:30 De merklessen van Donald Trump Duidelijke focus, gigantische pr en een goede slogan zijn de ingrediënten voor succes
PR / 25 OKTOBER 2015, 11:33:31 (A)lphabet, (B)rand, (C)orporate Een sterk corporate merk heeft sterke productmerken nodig
Data & Insights / 6 JULI 2015, 09:36:22 Zelfs bij Apple verdienen de proposities een mooie naam De nieuwe Apple-proposities zijn nog steeds stuk voor stuk Apple en worden op een Apple-manier in de markt gezet. Think different viert nog…
Data & Insights / 25 JUNI 2015, 09:59:48 Ace Hotel: verschil maken door anders te doen én het ook echt zijn! Het Ace Hotel is wat mij betreft het voorbeeld van een merk-waardig hotel.
PR / 9 JANUARI 2015, 07:50:56 Coca-Cola Life: het begin van een nieuw life? Coca-Cola Life is groen en rationeel klopt dat: groen is de kleur van natuurlijke producten. Emotioneel weten wij echter beter...