Digital transformation / 31 MAART 2016, 07:00:36 Journalistieke onafhankelijkheid en branded content gaan niet samen Een merkverhaal met een journalistieke blik heeft toekomst, maar laat het woord ´onafhankelijk´ weg.
Interne communicatie / 27 OKTOBER 2015, 16:41:37 Advertentievluchtelingen De paniekerigheid onder media-exploitanten en marketeers rond adblockers is te begrijpen, maar onnodig.
Customer Experience / 14 SEPTEMBER 2015, 11:34:56 Tv-zenders zijn op jacht naar immuniteit Hoe winnen de publieke en commerciële zenders jongeren (terug)?
Contentmarketing / 23 JUNI 2015, 14:42:56 De beperkende blik van buyer personas Erik is 42, houdt van gadgets, rijdt in een groene Volvo, tennist, kookt en geniet van het leven. Vertegenwoordigt hij de doelgroep voor je…
Contentmarketing / 29 APRIL 2015, 12:19:06 Epic split in marketingland De hedendaagse merkmarketeer zou de meesterlijke bedwinger van de contentvrachtwagen en advertisingvrachtwagen moeten zijn.
Contentmarketing / 3 MAART 2015, 17:00:59 Contentmarketing heeft traditionele advertising nodig Traditionele advertising worstelt met zijn bestaansrecht. Reden voor een identiteitscrisis is er niet, wél tot het omarmen van de nieuwe…
Craft / 3 FEBRUARI 2015, 13:25:47 SBS9: Televisie, geen visie Als ik SBS9 zeg, wat zegt u dan? Ik gok niet bijster veel.